Datapolicy for annonsører
Formål og omfangFormålet med Polaris Media Sør retningslinjer for annonsører (heretter omtalt som retningslinjene) er å regulere bruken av data fra digitale tjenester som eies av Polaris Media Sør og av våre tilknyttede partneraviser («Polaris Media Sør»). Retningslinjene gjelder for all virksomhet tilknyttet annonsering på Polaris Media Sør tjenester ved annonsører, byråer, trading desker eller tredjeparter.
Kjøp av annonsering i Polaris Media Sør tjenester medfører ansvar for at følgende vilkår og betingelser overholdes, samt at man i god tro sørger for at aktuelle datterselskap, kunder og/eller tjenesteleverandører overholder disse bestemmelsene.
Dersom ikke annet er avtalt mellom partene er disse retningslinjene gjeldene, og dersom man er i tvil om praksisen tar man kontakt med Polaris Media Sør Annonse for avklaring på adops@agderposten.no
Oppdatering av policyen
Polaris Media Sør med partnere forbeholder seg retten til å vurdere og gjøre eventuelle unntak fra retningslinjene på individuelt grunnlag, og til å oppdatere retningslinjenes vilkår og betingelser etter behov. Som en del av oppdateringsprosessen vil Polaris Media Sør rådføre seg med aktuelle eksterne parter, eksempelvis bransjeorganisasjoner og/eller myndigheter.
Med mindre annet er avtalt mellom partene vil ikke slike oppdateringer påvirke eksisterende annonseavtaler. Oppdateringene kunngjøres på tilgjengelige kanaler senest 90 virkedager før oppdateringene trer i kraft.